سازمان هواشناسی از افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر و نیز گرد و خاک و نیز مواج بودن دریای خزر خبر داد.

طوفان - رگبار باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی نقاط استان مازندران، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان و کرمان و شمال هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه تنها در ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.

پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البزر مرکزی و شرقی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 865410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ماهورمحمدی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    آلی